Regulamin świadczenia usług w gabinecie podologicznym
„Na Szpilkach / Zdrowe Stopy” Aneta Wójcik
§ 1. Postanowienia ogólne i definicje
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem” określa zasady korzystania z usług podologicznych, zwane dalej: Usługą Podologiczną lub Usługami Podologicznymi, która jest świadczona w gabinecie podologicznym „Na Szpilkach” Aneta Wójcik mieszczącym się w Łodzi, przy ul. Zielonej 29
- Przed skorzystaniem z Usługi Podologicznej należy zapoznać się z treścią Regulaminu.
- Skorzystanie z Usługi Podologicznej jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
- Samodzielnie dokonywać Rejestracji oraz korzystać i uczestniczyć w Wizycie podczas której wykonywana jest Usługa Podologiczna mogą wyłącznie osoby pełnoletnie – dalej zwane Pacjentem. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z Usługi Podologicznej na takich samych zasadach jak osoby pełnoletnie wyłącznie za uprzednią zgodą ich opiekuna, rodzica lub przedstawiciela ustawowego, wyrażoną przez rozpoczęciem Usługi Podologicznej.
§ 2. Rejestracja na Wizytę
- Usługi Podologiczne świadczone są wyłącznie za uprzednią rezerwacją wizyty- dalej zwane: Wizytą, za wyjątkiem wyjątkowych sytuacji, w których Pacjent może skorzystać z Usługi Podologicznej poza kolejnością, o których mowa w niniejszym Regulaminie.
- Wizyty w gabinecie „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy”można umawiać poprzez telefoniczna rejestrację- dalej: Rejestracja od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 18:30.
- Pacjenci rejestrowani są zgodnie z grafikiem obowiązującym w gabinecie „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy” .
- Jeżeli okaże się, że grafik obowiązujący w gabinecie „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy” jest w całości zapełniony, Pacjent może zostać wpisany na listę rezerwową co oznacza, że będzie mógł skorzystać z Usługi Podologicznej w sytuacji, w której Pacjent, który dokonał skutecznej Rezerwacji i został umówiony na Wizytę, odwoła Wizytę lub z innych przyczyn Wizyta zostanie anulowana.
- Podczas Rejestracji Pracownik gabinecie „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy” w celu oszacowania czasu trwania Usługi Podologicznej może dokonać wstępnego wywiadu dotyczącego problemu z jakim zgłasza się Pacjent.
- Podczas Rejestracji Pracownik gabinecie „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy” poprosi o podanie następujących danych:
1. imię i nazwisko
2. numer telefonu do kontaktu lub/i adres e-mail - W określonych przypadkach Pacjent może zostać poproszony o nadesłanie na adres e-mailowy: zdrowestopy78@gmail.com zdjęcia stopy lub jej części.
- Pomiędzy wykonaniem Usługi Podologicznej w miarę możliwości zapewniane są 10 minutowe przerwy konieczne do zdezynfekowania gabinetów.
- Na 48 godzin przed umówionym terminem Wizyty Pacjent otrzymuje wiadomość tekstową SMS z przypomnieniem o Wizycie.
§ 3. Rezygnacja z Wizyty, odwołanie z Wizyty
- Na zarezerwowaną Wizytę Pacjent powinien stawić się w gabinecie „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy” najpóźniej na 10 minut przez umówionym terminem Wizyty.
- Gabinet „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy” zastrzega, że ustalona godzina Wizyty może ulec nieznacznej zmianie. Jeżeli przesunięcie w godzinie Wizyty wynika w szczególności z przyczyn niezależnych od gabinetu „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy” i trwa dłużej niż 15 minut, gabinet „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy” w miarę możliwości poinformuje Pacjentów zapisanych na Wizyty o przesunięciu terminu Wizyt.
- Gabinet „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy”zachowuje prawo do odmowy wykonania Usługi Podologicznej, jeżeli Pacjent spóźnia się na Wizytę co najmniej 15 minut od terminu umówionej Wizyty, chyba że Pacjent o okolicznościach skutkujących spóźnieniem na Wizytę powiadomi gabinet „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy” , które wyrazi zgodę na późniejsze rozpoczęcie Usługi Podologicznej z zastrzeżeniem, że w takim przypadku Wizyta może ulec skróceniu.
- Nieprzystąpienie do Wizyty przez Pacjenta bez uprzedniego odwołania Wizyty lub odwołanie wizyty w ostatniej chwili, uprawnia gabinet „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy”do obciążenia Pacjenta kosztami niezrealizowanej Wizyty, które to koszty będą doliczone podczas umawiania kolejnej wizyty lub będą doliczone do kolejnej zrealizowanej wizyty.
- Nieprzystąpienie do Wizyty przez Pacjenta bez uprzedniego odwołania Wizyty lub odwołanie wizyty w ostatniej chwili, uprawnia gabinet „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy” do nie przyjmowania Pacjenta na kolejne wizyty.
- Pacjent ma prawo odwołać lub przełożyć Wizytę na 24 godziny przez zaplanowaną wizytą WYŁĄCZNIE W SYTUACJACH LOSOWYCH.
- Pacjent ma prawo przełożyć Wizytę na inny termin, bez podania powodu, wyłącznie i nie później jak na 10 dni przed planowana wizytą.
- Gabinet „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy” zastrzega sobie prawo do pobrania zaliczki w wysokości 50% wartości zabiegu / wizyty od każdej nowej osoby, zwanej dalej nowym pacjentem, która umawia konkretny termin wizyty.
- Gabinet „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy”zastrzega sobie prawo do odwołania Wizyty na co najmniej 24 godziny przez terminem rozpoczęcia Wizyty. W takim wypadku gabinet „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy”zaproponuje nowy termin Wizyty.
- Gabinet „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy”informuje, że nie udziela konsultacji telefonicznych zakresem odpowiadających świadczonej Usłudze Podologicznej. Pacjent jest konsultowany wyłącznie podczas umówionej wizyty w gabinecie „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy”.
- Wizyty ON-LINE
Dokonując rezerwacji wizyty on-line, celem jej sfinalizowania,należy dokonać przedpłaty w dniu dokonania rezerwacji
wizyty on-line w kwocie takiej, jaka jest przypisana wybranemu zabiegowi. Potwierdzenie wpłaty należy przesłać na adres e-mail: aneta.hania@o2.pl
Kwotę należy uiścić na nr konta 76 1090 2705 0000 0001 3426 0548
„NA SZPILKACH” ANETA WÓJCIK UL. Zielona 29 90-602 ŁÓDŹ
W przypadku braku wpłaty/przedpłaty wizyta zarezerwowana on-line nie będzie mogła się odbyć.
Możliwość zmiany terminu wizyty jest możliwa tylko w sytuacji poinformowania nas o tym zamiarze na 10 dni przed planowaną wizytą, pod nr. telefonu 537 005 650.
Potwierdzenie wpłaty w postaci paragonu zostanie wydane podczas stawienia się w wybranym terminie na wizytę.
§ 4. Przebieg Wizyty
- Usługi Podologiczne wykonywane w gabinecie „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy”wykonywane są przez specjalistów, posiadających doświadczenia zawodowe oraz umiejętności potrzebne do wykonania Usługi Podologicznej.
- Na pierwszej Wizycie Pacjent obowiązany jest do wypełnienia tzw. KARTY WYWIADU PODOLOGICZNEGO, na której podstawie zostanie przeprowadzony wywiad z Pacjentem.
- Pacjent decydując się na przeprowadzenie zabiegu przez podologa i podpisując zgodę na jego wykonanie przez podologa, potwierdza, że jest CAŁKOWICIE świadomy specyfiki zabiegu, rodzaju używanych narzędzi i możliwych komplikacji, bez wnoszenia jakichkolwiek roszczeń.
- Po przeprowadzeniu wywiadu specjalista gabinetu „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy”przedstawi Pacjentowi plan terapii oraz wyceni wstępny koszt Usługi Podologicznej.
- Rodzaje Usług Podologicznych świadczonych przez gabinet „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy”dostępne są na stronie internetowej naszpilkach.com.pl
§ 5. Płatność
- Pacjent jest obowiązany do dokonania zapłaty za wykonane Usługi Podologicznej.
- W gabinecie „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy” udostępnia się następujące formy płatności:
- Gotówka
- Bon podarunkowy
- Zapłata za Usługi Podologiczne następuje po odbytej Wizycie, za wyjątkiem przypadków określonych niniejszym Regulaminem, za które Pacjent obowiązany jest uiścić całość lub część opłaty przed wykonaniem Usługi Podologicznej lub w przypadkach płatności za Usługę Podologiczną pomimo jej niewykonania z uwagi na okoliczności leżące po stronie Pacjenta.
- W przypadku Pacjentów korzystających z bonów podarunkowych, przed odbyciem Wizyty Pacjent obowiązany jest okazać bon podarunkowy. W innym wypadku, Usługi Podologiczne podlegają płatności gotówkowej.
§ 6. Procedura reklamacyjna
- Pacjent po wykonanej Usłudze Podologicznej ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 7 dni od jej wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Usługi Podologicznej- dalej: Reklamacja. Składając Reklamację Pacjent obowiązany jest opisać stan faktyczny oraz wskazać z jakich przyczyn uważa Reklamację za zasadną.
- Reklamacja powinna zostać przez Pacjenta złożona na piśmie na adres e-mailowy: zdrowestopy78@gmail.com lub za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres gabinetu „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy”. W miarę możliwości Pacjent do Reklamacji powinien dołączyć dokumentacje zdjęciową.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone przez gabinet „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy” w terminie 14 dni od otrzymania Reklamacji. W tym terminie Pacjent zostanie powiadomiony o zasadności lub braku podstaw do uznania ją za zasadną.
- W przypadku uznania Reklamacji za zasadną Pacjentowi przysługuje nieodpłatna usługa korygująca w gabinecie „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy” lub zwrot kosztów wykonanej Usługi Podologicznej. Gabinet „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy” w ramach uznania reklamacji może ponadto zaproponować inne korzyści Pacjentowi.
- W przypadku kwestionowania Usługi Podologicznej zaraz po jego wykonaniu, Pacjent nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną Usługę Podologiczną– w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Gabinet „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy” zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Pacjenta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
- Reklamacja nie obejmuje powikłań takich jak: ból, krwiak, krwawienie po zabiegu, podwyższona temperatura ciała, złe samopoczucie, reakcja alergiczna na zastosowane leki- jeżeli objawy te związane są z wykonaną Usługą Podologiczną lub wiążą się z indywidualnymi predyspozycjami Pacjenta.
§ 7. Odpowiedzialność
- Pacjenci odpowiadają w pełnej wysokości za wszelkie uszkodzenia wyposażenia gabinetu „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy”. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich opiekunowie, rodzice lub ustawowi przedstawiciele.
- Gabinet „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy”nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w gabinecie „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy” poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Pacjent zobowiązany jest zatrzymać przy sobie.
- Niezastosowanie się Pacjenta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonane Usługi Podologiczne po stronie gabinetu „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy”.
- Gabinet „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy”nie odpowiada za niezadowolenie Pacjenta z efektu końcowego Usługi Podologicznej wynikającego z subiektywnych odczuć Pacjenta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
- Pacjent zobowiązany jest przestrzegać wszelkich zaleceń specjalisty, które zostały udzielone mu podczas Wizyty.
- Po wykonanej Usłudze Podologicznej Pacjentowi może zostać wystawione zaświadczenie o odbytej Usłudze Podologicznej.
§ 8. Postanowienia końcowe
- Wszystkie osoby przebywające na obszarze gabinetu „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy”zobowiązane są przestrzegać całkowitego zakazu palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych oraz całkowitego zakazu spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Na obszarze gabinetu „Na Szpilkach / Zdrowe Stopy”, a w szczególności do pomieszczeń, w których wykonywane są Usługi Podologiczne zabrania się wprowadzania zwierząt.
- Każdy Pacjent ma prawo wglądu do Regulaminu, Cennika gabinetu”Na Szpilkach / Zdrowe Stopy” .
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług Podologiczne powinny zostać w pierwszej kolejności rozwiązane polubownie.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia _____01.09.2019___________
- O zmianach niniejszego Regulaminu Pacjent będzie powiadamiany drogą e-mailową, na adres podany podczas Rejestracji.